との連携 Meetn
eMClientは、オンラインミーティングツール ●●●●●● に対応したメールクライアントソフトです。Meetnあ
ワンクリックで
ミーティングを設定
- アカウントと eM Client を接続可能Meetn account with eM Client
-
オンラインミーティングをすばやく設定
-
参加者への招待が簡単に


簡単にミーティングを
開始・設定
-
オンラインミーティングを開始するには「+ 新規」ボタン右側のの矢印から「オンラインミーティング」を選択し、表示されたリストから ●●●● を選択するだけです。eM Clientは、即座に ●●●● 上にオンラインミーティングルームを作成します。 within the +New button, select Online Meeting and pick Meetn from the provider list. eM Client will instantly create an online meeting room within Meetn.
-
オンラインミーティングの予定を設定するには「+ 新規」ボタン右側の矢印から「イベント」を選択する、カレンダーに移動して「+ 新規」ボタンをクリックする、カレンダーの空いているスペースをダブルクリックする、という3つの方法があります。+New button and select Event, or go to Calendar and click the +New button, or simply double click on a free space in your Calendar.
設定
eM Client と ●●●● の接続方法を説明します。Meetn to eM Client, step by step.
-
First you need an existing Meetn account.
You can also create one on the Meetn website. -
You need to have a room in Meetn. If you do not have one, you will be prompted to create a room.
-
To connect your Meetn room with eM Client, go to Menu > Settings > Online Meetings > General, click the Add button and select Meetn from the list of online meeting providers.
-
You will then be asked to enter your room name.
-
Your Meetn room is successfully connected with eM Client.
ご不明な点等ありましたらお気軽にお問い合わせください。