eM Client Logo
Meetn Logo

との連携 Meetn

eMClientは、オンラインミーティングツール ●●●●●● に対応したメールクライアントソフトです。Meetnあ

ワンクリックで
ミーティングを設定

  • アカウントと eM Client を接続可能Meetn account with eM Client

  • オンラインミーティングをすばやく設定

  • 参加者への招待が簡単に

Online Meetings
Online Meetings

簡単にミーティングを
開始・設定

  • オンラインミーティングを開始するには「+ 新規」ボタン右側のの矢印から「オンラインミーティング」を選択し、表示されたリストから ●●●● を選択するだけです。eM Clientは、即座に ●●●● 上にオンラインミーティングルームを作成します。 within the +New button, select Online Meeting and pick Meetn from the provider list. eM Client will instantly create an online meeting room within Meetn.

  • オンラインミーティングの予定を設定するには「+ 新規」ボタン右側の矢印から「イベント」を選択する、カレンダーに移動して「+ 新規」ボタンをクリックする、カレンダーの空いているスペースをダブルクリックする、という3つの方法があります。+New button and select Event, or go to Calendar and click the +New button, or simply double click on a free space in your Calendar.

設定

eM Client と ●●●● の接続方法を説明します。Meetn to eM Client, step by step.

  1. First you need an existing Meetn account.
    You can also create one on the Meetn website.

  2. You need to have a room in Meetn. If you do not have one, you will be prompted to create a room.

  3. To connect your Meetn room with eM Client, go to Menu > Settings > Online Meetings > General, click the Add button and select Meetn from the list of online meeting providers.

  4. You will then be asked to enter your room name.

  5. Your Meetn room is successfully connected with eM Client.

ご不明な点等ありましたらお気軽にお問い合わせください。

お問い合わせ

このページの一番上へ